Аминокиселини

L-Ornithine - Какво е това и какви са ползите от него
0

L-Ornithine - Какво е това и какви са ползите от него

Опитвайки се да разберете кои аминокиселини трябва да увеличите в диетата си и кои от тях са най-важните може да бъде объркваща задача. Само като погледнете аминокиселинния профил на протеина под формата на хранителна добавка например най-вероятно няма да ви направи голямо впечатление L-Орнитин HCL, без дори да знаете ползите от него.

L-Ornithine е не-есенциална аминокиселина, която се произвежда от организма. Представката " L " означава спираловидна структура на молекулата. "L" аминокиселините се намират в органични тъкани, като растителни и животински тъкани.

Орнитинът е една от малкото аминокиселини, които имат роля в производството на растежен хормон и се използват за увеличаване на мускулната маса, докато намалявате телесните мазнини .

 

izgotvqne-na-fitnes-programa

Какво е значението на азотния баланс?

Ако се опитвате да изграждате мускулна маса, трябва да бъдете запознат с едно специално нещо - с азотния баланс. Азотният баланс представлява сумата от азота в тялото, който се отделя в сравнение с този, който се приема. Когато тялото ни приема повече азот, отколкото отделя, ние казваме, че сме в положителен азотен баланс и мускулен растеж е на лице. Ако тялото ни отделя повече азот, отколкото се приема - ние казваме, че азотния баланс е отрицателен, загуба на мускулна маса и ако азота е изчерпан от жизненоважни органи, това може да доведе до сериозни заболявания.

L-орнитинът контролира изхвърлянето на азот от телата ни. Тъй като това е свързано с производството на растежен хормон, L-орнитинът може да бъде ефективен, когато се опитваме да намалим телесните мазнини. Растежният хормон е може би най-анаболният хормон в организма, а някои от неговите роли включват повишаване на метаболизма и сигнализация на тялото да започне да използва мазнините като енергиен източник. Допълването му с L-орнитин ще ви помогне да поддържате теглото си.

Друга важна функция на L-Орнитина е използването му в детоксикация на клетки от вредното натрупване на амоняк. С други думи казано, L-Орнитинът помага на функцията на черния дроб и може да забави процеса на стареене.

 

L-Ornitine - дози и странични ефекти

Най-доброто време за приемане на орнитин е 1-2 грама преди лягане на празен стомах. По желание е възможна употребата на още 1-2 грама преди тренировка. Да се консумира винаги на празен стомах с достатъчно количество вода! Добра идея е да се комбинира с други аминокиселини, като L -аргинин, L-глутамин или като допълнение към протеинов шейк.

Като повече от десет грама на ден могат да доведат до няколко странични ефекти, като диария, стомашно разстройство и спазми.

Ако статията ви е била полезна, моля да я споделите в социалните мрежи, за да достигне до повече хора. Благодаря ви!

  • Хранителен режим

    Когато начинът ви на хранене е съобразен с начина ви на живот, вашите цели, тренировъчния ви стаж и свободното време, с което разполагате, вие ще постигнете желаните резултати. Затова вие се нуждаете от индивидуален хранителен режим.

  • Комплексна програма

    Когато тренировъчната програма, хранителният режим и точните хранителни добавки се комбинират със следене на резултатите и оптимизиране на процеса, резултатите ще се постигнат по-лесно и ефекта ще е много по-голям.

  • Тренировъчна програма

    Повечето хора имат изоставащи мускулни групи, на които трябва да се обърне по-детайлно внимание, за да се изгради красиво и симетрично тяло, затова вие се нуждаете от специално изготвена тренировъчна програма.

  • Супер Абонамент

    Супер Абонамент включва хранителен режим, тренировъчна програма, консултация за прием на хранителни добавки, всекидневни консултации, следене на резултатите и оптимизиране на процеса в рамките на 3 месеца.