За гърди

Флайс от лег, полулег, обратен лег
0

Флайс от лег, полулег, обратен лег

Упражнението "флайс" е е едно от най-ефективните изолиращи упражнения за гърдите. То отлично изолира външната част на гръдния мускул и по този начин придава форма и обем. Препоръчвам Ви да присъства винаги във вашата тренировка за гърди. Варианта на изпълнение оставям Вие да го изберете, в зависимост коя част повече Ви изостава. Правете повече от 10 повторения.

Разтварянето от лег може да служи и за маса на външната част на гърдите и за оформяне. Основното му предназначение е за оформяне на гръдните мускули. Затова може да се използва и от напреднали, и от начинаещи. Мястото му е в средата или края на тренировката за гърди. Първо правете упражненията за маса (изтласкване от лег) и тогава преминете към флайс.

 

Варианти на изпълнение

    • От лег - Това е най-популярният вариант на упражнението. Натоварва главно външната част на гръдните мускули

 

 

flais-ot-leg-za-gyrdi

    • От полулег - За да го изпълнявате, трябва да повдигнете облегалката на лежанката под ъгъл 30-35 градуса. Изпълнявано по този начин, натоварва външната и горната част на гърдите. Използвайте леко наклонен ъгъл на лежанката, за да атакувате най-горните мускулна влакна. Намалете наклона, за да преместите стимулирането към по-долна зона на горните гръдни мускули, както и към средните гръдни мускули.

 

 

flais-ot-poluleg-za-gyrdi 

    • От обратен лег - За да го изпълнявате, трябва да свалите облегалката на лежанката, под ъгъл около минус 35-40 градуса. Изпълнявано по този начин, натоварва външната и долната част на гърдите.

 

 

Техника на изпълнение

  • Вземете тежестта, легнете на лежанката
  • Отпуснете дъмбелите бавно надолу и настрани чрез движение по дъга, без да движите лакътните стави.
  • След като усетите не болезнено разтягане в гърдите, върнете бавно в изxодно положение. 
  • Не допирайте дъмбелите в горно положение.Упражнението наподобява "прегръщане" на дърво.

 

Приложение

Разтварянето от лег може да служи и за маса на външната част на гърдите и за оформяне. Основното му предназначение е за оформяне на гръдните мускули. Затова може да се използва и от напреднали, и от начинаещи. Мястото му е в средата или края на тренировката за гърди. Първо правете упражненията за маса (изтласкване от лег) и тогава преминете към флайс.

 

Трябва да знаете, че няма универсален начин на трениране, който да даде еднакво добри резултати при различните хора. Всеки има различни генетични предпоставки, които определят развитието на тялото му. Затова вие се нуждаете индивидуална тренировъчна програма съобразена с начина Ви на живот, вашите цели, тренировъчния Ви стаж и свободното време, с което разполагате. Ние може да изготвим специално за вас тренировъчна програма. За повече информация, пишете ни на лично съобщение в контактната форма или на е-мейл info@4fitness.bg

Ако статията ви е била полезна, моля да я споделите в социалните мрежи, за да достигне до повече хора. Благодаря ви!

  • Хранителен режим

    Когато начинът ви на хранене е съобразен с начина ви на живот, вашите цели, тренировъчния ви стаж и свободното време, с което разполагате, вие ще постигнете желаните резултати. Затова вие се нуждаете от индивидуален хранителен режим.

  • Комплексна програма

    Когато тренировъчната програма, хранителният режим и точните хранителни добавки се комбинират със следене на резултатите и оптимизиране на процеса, резултатите ще се постигнат по-лесно и ефекта ще е много по-голям.

  • Тренировъчна програма

    Повечето хора имат изоставащи мускулни групи, на които трябва да се обърне по-детайлно внимание, за да се изгради красиво и симетрично тяло, затова вие се нуждаете от специално изготвена тренировъчна програма.

  • Супер Абонамент

    Супер Абонамент включва хранителен режим, тренировъчна програма, консултация за прием на хранителни добавки, всекидневни консултации, следене на резултатите и оптимизиране на процеса в рамките на 3 месеца.