За дамите

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Тридневна фитнес тренировка за жени

Тренировъчната програма е съставена от три дни. Първия ден се акцентира на долната част на тялото, втория ден на горната, а третият само на кардио дейност. Почивката между сериите е около 60 секунди.

Тренировка за амбициозни дами

Този вид тренировка е за трениращи, средно-напреднали мацки и ще ви гарантира бързо отслабване и стягане в проблемните женски зони, а именно ханша и коремната област.

Осем причини, поради които не можете да отслабнете

Сигурно си мислите, че хранителният ви план е перфектен за вас, тренировъчният ви режим е подходящ за изгаряне на калории, но все няма резултат.

Три често срещани грешки на дамите във фитнеса

Дамите прекарват часове на кардио уредите във фитнес залите. Те тренират много, но изглеждат по същия начин. Ако комбинират кардио тренировката със силови упражнения ще постигнат много по-добри резултати.

Двудневна тренировка за тонус и форма

Този вид тренировка е за дами, които искат да изглеждат добре, но нямат много свободно време. Точно поради тази причина фитнес програмата се състои в един ден тренировка и два дни почивка.