За дамите

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Тренировка за корем за жени - по-плосък корем само за 8 седмици

Жени: искате да имате така мечтания плосък корем? Комбинирайте тази тренировка за корем с правилен хранителен режим и кардио и ще постигнете целта си много бързо.

Петдневна тренировка за отслабване за жени

Ако искате да свалите няколко килограма, но досега не сте били във фитнес център, погледнете тази програма. Програмата е подходяща за дами без фитнес опит.

Тренировка за бицепс

Някои хора правят по 3 упражнения за бицепс, и това им е достатъчно. Други пък правят по шест за да се напомпят на мах. Има много разнообразни упражнения за бицепс. Вие трябва да подберете най-подходящите за вас, с който ще постигнете добри резултати.

Хранителен режим за жени целящи тонизиране, стягане и отслабване

Най-важното нещо, за да свалим излишните мазнини е храненето. Високо качественият протеин изгражда 50 процента от вашата диета, 35 процента - сложни въглехидрати, 15 процента здравословни мазнини.

Трансформираща диета за жени

Не се заблуждавайте, че диета е глад. Диета е правилно хранене. Много хора смятат, че като намалят храната, ще отслабнат. Истината е, че редовното хранене стимулира топенето на мазнините. Трябва да приемате по четири - пет пъти храна на ден.