Статии

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Ендоморфите и изгарянето на мазнини - как да постигнем тази цел?

В тази статия ще научите как да се храните и как да тренирате, за да изградите мускулна маса с малко мазнини ако сте Ендоморф.

След тренировъчно хранене. Какво и колко?

За културисти и бодибилдъри, пълните мускули с гликоген, означава по-голям капацитет за работа, по-бързо възстановяване и мускулен растеж. Това е и времето, когато анаболните хормони се...

Връзката на аминокиселините с хормона на растежа (HGH)

Аминокиселините са основните градивни елементи на нашето тяло. Те са от жизненоважно значение за нашето здраве и някои от тях са силно свързани с HGH или човешки хормон за растеж на производството в тялото ни.

Мускулно изграждащи фактори, които подобряват протеиновия синтез

Основно има три начина за стимулиране на процеса на изграждане на мускулите: мускулни микро разкъсвания, напрежение в мускулите и метаболитен стрес.

Хранителни добавки. Кога и какво трябва да пием?

В тази статия ще обърнем внимание на това какви хранителни добавки трябва да приемаме, кога да ги приемате и какви са препоръчителните дневни дози за оптимални резултати.