Тренировки за маса

Тренировка за огромни ръце
0

Тренировка за огромни ръце

Бицепси

  1. Бицепсово сгъване с щанга от стоеж - 4 серии по 8 повторения
  2. Скотово сгъване с щанга - 3 серии по 8 повторения
  3. Бицепсово сгъване с дъмбели от стоеж - 3 серии по 8 повторения

Трицепси

  1. Изтласкане на щанга от лег в тесен хват - 4 серии по 8 повторения
  2. Фреско - 3 серии по 8 повторения
  3. Трицепсово разгъване на скрипец - 3 серии по 8 повторения

Предмишници

  1. Сгъване за предмишници с щанга - 4 серии по 8-10 повторения

 

Препоръки

Ако не знаете как се изпълнява някое от упражненията, кликнете на него и ще получите допълнителна информация. Преди началото на всяка тренировка загрейте 5-10 минути на велоергометър. Почивайте по минута, минута и половина между сериите и по 2 минути между отделните упражнения. Старайте се да изпълнявате правилно упражненията. Не прекалявайте с тежестите.

 

Трябва да знаете, че няма универсален начин на трениране, който да даде еднакво добри резултати при различните хора. Всеки има различни генетични предпоставки, които определят развитието на тялото му. Затова вие се нуждаете индивидуална тренировъчна програма съобразена с начина Ви на живот, вашите цели, тренировъчния Ви стаж и свободното време, с което разполагате. Ние може да изготвим специално за вас тренировъчна програма. За повече информация, пишете ни на лично съобщение в контактната форма или на е-мейл info@4fitness.bg

Ако статията ви е била полезна, моля да я споделите в социалните мрежи, за да достигне до повече хора. Благодаря ви!

  • Хранителен режим

    Когато начинът ви на хранене е съобразен с начина ви на живот, вашите цели, тренировъчния ви стаж и свободното време, с което разполагате, вие ще постигнете желаните резултати. Затова вие се нуждаете от индивидуален хранителен режим.

  • Комплексна програма

    Когато тренировъчната програма, хранителният режим и точните хранителни добавки се комбинират със следене на резултатите и оптимизиране на процеса, резултатите ще се постигнат по-лесно и ефекта ще е много по-голям.

  • Тренировъчна програма

    Повечето хора имат изоставащи мускулни групи, на които трябва да се обърне по-детайлно внимание, за да се изгради красиво и симетрично тяло, затова вие се нуждаете от специално изготвена тренировъчна програма.

  • Супер Абонамент

    Супер Абонамент включва хранителен режим, тренировъчна програма, консултация за прием на хранителни добавки, всекидневни консултации, следене на резултатите и оптимизиране на процеса в рамките на 3 месеца.