Тренировки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Петте най-добри бодибилдинг упражнения

Ако искате да изградите сила (и в крайна сметка мускулната маса) трябва да изпълнявате базовите(основни) упражнения. А именно: мъртва тяга, лежанка, изтласкване на щанга от лег, клек с щанга, клякане, раменни преси, набирания.

Седем прости правила за изграждане на мускулна маса

Седем прости правила за изграждане на мускулна маса: храните се повече от три пъти на ден, за да консумирате достатъчно количество протеини, въглехидрати и мазнини.

Четиридневна тренировъчна програма за начинаещи

Този вид тренировъчна програма е предназначена за мъже с по-малко от една година стаж във фитнеса. Подборът на упражненията е комплексен, без да акцентираме върху определени мускулни групи.

Защо трябва да тренираме крака?

Клинични изследвания показват, че клякането с щанга и мъртвата тяга подпомагат производството на HGH (човешки хормон на растежа) и производството на тестостерон в тялото.

 Кога да променим тренировъчната си програма

Няма определен период от време, след който да смените програмата си. Програмата се сменя когато тя стане неефективна или поне не е така ефективна както в началото.