Хранене

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Как да възстановим мускулите си след тренировка

В тази статия ще обърнем внимание как най-бързо да се възстановим след тренировка. Какво трябва да приемаме веднага след тренировка и каква да бъде храната ни.

Изгаряне на мазнини и покачване на мускулна маса

В тази статия ще научите как да си изградите ефективна за вас диета, за да постигнете невероятни резултати и да трансформирате тялото си.

Шест съвета как да се храним, за да качим мускулна маса и сила

Ако четете тази статия, най-вероятно имате една цел в ума си - искате да качите мускулна маса и сила. Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да постигнете целта си и да изградите твърд и масивен мускул.

Химичен състав на плодовете в 100 грама суров продукт

Подробно описание на съдържанието на плодовете. Колко протеин, въглехидрати, захари, фибри, мазнини и калории имат плодовете в 100 грама продукт.

Нисковъглехидратна диета (НВД) - ръководство за начинаещи - част2

В втората част ще разберем колко въглехидрати трябва да приемаме на ден при НВД, вредна ли е за нас НВД, трябва ли да ядем мазнини при НВД, трябва ли да спортуваме докато спазваме НВД и много други полезни неща.