Хранене

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Как да си направим хранителен режим

В тази статия ще обърнем внимание на това как да качим килограми и в същото време да ограничим складирането на мазнини. Примерен хранителен режим, препоръчвани хранителни добавки.

Спаначно смути

Сигурно си мислите, че това е полезен, но много безвкусен шейк. Но това не е така, спаначният шейк не само е много полезен, но и много вкусен. Зелените шейкове са много витаминозни и антиоксидантни.

Съвети за изгаряне на мазнини

Съвети за изгаряне на мазнини: Яжте 5-6 малки хранения през деня, дръжте приема си на протеин висок, дръжте приема си на въглехидрати нисък, пийте много вода, не яжте въглехидрати късно вечер, включете кардио в тренировъчната си програма, не яжте боклуци между храненията си, наспивайте се добре

Въртене на  въглехидрати - изгаряне на  мазнини и  качване на мускулна маса

Въртенето на въглехидратите е било неизменна част от света на бодибилдинга в продължение на десетилетия. Тази статия дава детайли как да го прилагате, за да подобрите вашите резултати при загубата на мазнините и покачването на мускулна маса.

Какво е кокосовото масло и факти за него?

Смята се, че кокосовото масло е здравословна храна, която може да помогне в борбата с излишните килограми, подпомага имунната система, предпазва от заболявания на щитовидната железа.