Хранене

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Съвети за изгаряне на мазнини

Съвети за изгаряне на мазнини: Яжте 5-6 малки хранения през деня, дръжте приема си на протеин висок, дръжте приема си на въглехидрати нисък, пийте много вода, не яжте въглехидрати късно вечер, включете кардио в тренировъчната си програма, не яжте боклуци между храненията си, наспивайте се добре

Въртене на  въглехидрати - изгаряне на  мазнини и  качване на мускулна маса

Въртенето на въглехидратите е било неизменна част от света на бодибилдинга в продължение на десетилетия. Тази статия дава детайли как да го прилагате, за да подобрите вашите резултати при загубата на мазнините и покачването на мускулна маса.

Какво е кокосовото масло и факти за него?

Смята се, че кокосовото масло е здравословна храна, която може да помогне в борбата с излишните килограми, подпомага имунната система, предпазва от заболявания на щитовидната железа.

Осем храни, които трябва да ядат слабите хора, за да качат маса

Ако тренирате редовно във фитнеса повече от година и сте увеличили значително силата ни, но не сте качили килограми, може би проблема ви не е в тренировката.

Какво трябва да ядем преди сън, за да качим килограми?

Ако се опитвате да качите мускулна маса, опитайте се да ядете тези храни преди лягане. Тези 4 храни съдържат протеин и здравословни мазнини, за да ги използвате за гориво при растежа на мускулите докато спите.