Хранителни добавки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Шест хранителни добавки за релефна коремна преса

Време е да изгорите излишните мазнини и да изградите и оформите коремните мускули. В тази статия ще разгледаме шест хранителни добавки, които ще ви помогнат да се отървете от излишните мазнини и да оформите "нацепена" коремна преса.

Суроватъчен (whey) протеин - действие, видове, начин на приемане

В тази статия ще разберете какво е суроватъчен протеин, за какво се използва, видове суроватъчен протеин, ползи, предимства, примерни дози и още много неща.

Минералът желязо - всичко, което трябва да знаем за него

В тази статия ще научите всичко за минерала желязо. За какво се използва желязото, от какво количество се нуждаете, какво се случва ако не приемате достатъчно и много други полезни неща.

Кога трябва да приемаме протеинов шейк?

В тази статия ще видите три от най-важните моменти за приемане на протеинов шейк ако искате да намалите времето за възстановяване, да качите мускулна маса и да изгорите излишните мазнини.

Бета–Аланин - сила, издръжливост, светкавично възстановяване

Бета-аланинът повишава нивото на карнозин, стимулира силата, спомага за изгарянето на излишните мазнини, увеличава мускулното буфериране, подобрява издръжливостта и намалява времето за възстановяване.