Хранителни добавки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Йохимбин - употреба, предимства и странични ефекти

Проучване от 1991 г. обхваща период от 3 седмици, проведено на 20 жени със затлъстяване на строга 1000 калорийна диета, показва, че 20 мг йохимбин подпомага и увеличава загубата на тегло с 3 кг. Йохимбин потиска апетита. Той също така увеличава притока на кръв в мастната тъкан, предотвратявайки задържане и натрупване на мазнини. Йохимбин е сексуален стимулант.

Креатин монохидрат - как работи, предимства, странични ефекти, дози

Всичко за креатин монохидрат, което трябва да знаем. Какво е Креатин Монохидрат? Хранителни източници на креатин. Как работи Креатин Монохидрат? Предимства на Креатин Монохидрат. Как да приемате креатин монохидрат? Трябва ли да се прави зареждаща фаза? Креатин и прием на вода. Комбиниране на креатин с други продукти

 Петте основни хранителни добавки

Основни добавки означава добавки, които трябва да се използва ежедневно от всеки трениращ. В тази статия ще разгледаме накратко петте основни хранителни добавки

Азотен оксид (Nitric Oxide) - напомпване, сила, мускулна маса

Азотният окис(NO) увеличава притока на кръв и доставката на кислород до клетките, увеличава се доставката на хранителни вещества и анти възпалителни компоненти към мускулните клетки.

Хранителни добавки за отслабване

Хранителни добавки за изгаряне на мазнини. НСА (хидрокси лимонена киселина) или Гарциния Камбоджа/ Garcinia cambogia. Свързаната линолеична киселина (CLA). L-карнитин. Ацетил-L-карнитин (ALC). Пируват. Екстракт от зелен чай CLA е незаменима мастна киселина, която се отнася към т.нар. Омега-6 мастни киселини. Съдържа се в малки количества главно в млякото, сиренето, телешкото и агнешкото месо, както и в някои полуфабикати.