Хранителни добавки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Йохимбин - употреба, предимства и странични ефекти

Проучване от 1991 г. обхваща период от 3 седмици, проведено на 20 жени със затлъстяване на строга 1000 калорийна диета, показва, че 20 мг йохимбин подпомага и увеличава загубата на тегло с 3 кг. Йохимбин потиска апетита. Той също така увеличава притока на кръв в мастната тъкан, предотвратявайки задържане и натрупване на мазнини. Йохимбин е сексуален стимулант.

Как да използване BCAA за оптимални резултати

В тази статия ще обърнем внимание на всичко, което трябва да знаете за BCAA и тяхното въздействие върху изграждането на мускулите, възстановяване, загуба на мазнини и производителността.

 Най-добрите хранителни добавки за начинаещи

Пийте суроватъчен протеин преди и след тренировка. Консумирайте бързо усвояващи се въглехидрати преди и след тренировка. Приемайте креатин за сила и по-добри резултати при тренировките.

Най-добрите хранителни добавки преди лягане

В тази статия ще видите пет вида хранителни добавки, които не само ще предотвратят увреждане на мускулите, но също така ще стимулират растежа на мускулите, докато спите.

Хранителни добавки за отслабване

Хранителни добавки за изгаряне на мазнини. НСА (хидрокси лимонена киселина) или Гарциния Камбоджа/ Garcinia cambogia. Свързаната линолеична киселина (CLA). L-карнитин. Ацетил-L-карнитин (ALC). Пируват. Екстракт от зелен чай CLA е незаменима мастна киселина, която се отнася към т.нар. Омега-6 мастни киселини. Съдържа се в малки количества главно в млякото, сиренето, телешкото и агнешкото месо, както и в някои полуфабикати.