Хранителни добавки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Кога трябва да приемаме протеинов шейк?

В тази статия ще видите три от най-важните моменти за приемане на протеинов шейк ако искате да намалите времето за възстановяване, да качите мускулна маса и да изгорите излишните мазнини.

Бета–Аланин - сила, издръжливост, светкавично възстановяване

Бета-аланинът повишава нивото на карнозин, стимулира силата, спомага за изгарянето на излишните мазнини, увеличава мускулното буфериране, подобрява издръжливостта и намалява времето за възстановяване.

Хранителни добавки съдържащи въглехидрати за мускулна маса и...

В тази статия ще обърнем внимание на това какво са хранителните добавки на съдържащи въглехидрати и как те могат да ви помогнат

Азотен оксид (Nitric Oxide) - напомпване, сила, мускулна маса

Азотният окис(NO) увеличава притока на кръв и доставката на кислород до клетките, увеличава се доставката на хранителни вещества и анти възпалителни компоненти към мускулните клетки.

Алфа-липоева киселина - предимства за натуралните атлети

Алфа- липоевата киселина има способността да участват в производството на енергия в тялото, както и редица физиологични процеси. Това е причината, ние да можем да я наречем добавка с множество ефекти.