Хранителни добавки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Азотен оксид (Nitric Oxide) - напомпване, сила, мускулна маса

Азотният окис(NO) увеличава притока на кръв и доставката на кислород до клетките, увеличава се доставката на хранителни вещества и анти възпалителни компоненти към мускулните клетки.

Алфа-липоева киселина - предимства за натуралните атлети

Алфа- липоевата киселина има способността да участват в производството на енергия в тялото, както и редица физиологични процеси. Това е причината, ние да можем да я наречем добавка с множество ефекти.

Необходим дневен прием на витамини. Предозиране

Въпреки че много хора са загрижени, че не получават достатъчно витамини, всъщност е много сериозен риска от предозирането на тези хранителни вещества.

Връзката глутамин-синтез на гликоген

Приемането на глутамин по време или след тренировка, стимулира и увеличава синтеза на гликоген, толкова колкото да приемете висока доза прости въглехидрати.

 Най-добрите хранителни добавки за начинаещи

Пийте суроватъчен протеин преди и след тренировка. Консумирайте бързо усвояващи се въглехидрати преди и след тренировка. Приемайте креатин за сила и по-добри резултати при тренировките.