Хранителни добавки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Необходим дневен прием на витамини. Предозиране

Въпреки че много хора са загрижени, че не получават достатъчно витамини, всъщност е много сериозен риска от предозирането на тези хранителни вещества.

Връзката глутамин-синтез на гликоген

Приемането на глутамин по време или след тренировка, стимулира и увеличава синтеза на гликоген, толкова колкото да приемете висока доза прости въглехидрати.

 Най-добрите хранителни добавки за начинаещи

Пийте суроватъчен протеин преди и след тренировка. Консумирайте бързо усвояващи се въглехидрати преди и след тренировка. Приемайте креатин за сила и по-добри резултати при тренировките.

Как да използване BCAA за оптимални резултати

В тази статия ще обърнем внимание на всичко, което трябва да знаете за BCAA и тяхното въздействие върху изграждането на мускулите, възстановяване, загуба на мазнини и производителността.

Най-добрите хранителни добавки преди лягане

В тази статия ще видите пет вида хранителни добавки, които не само ще предотвратят увреждане на мускулите, но също така ще стимулират растежа на мускулите, докато спите.